Post by conseisonivolk on Feb 6, 2022 6:23:39 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Sizzle: Master Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Sizzle: Master Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset mønter ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Sizzle: Master Chef 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker det, og jeg spiller hver dag
Efter at have gennemført så mange niveauer nægtede spillet at opgradere eller opdatere for at åbne en ny restaurant... 😶
Kunne være fantastisk WoW har lige fået wakeupslap! allerede, men så det også komme...
Cooking Sizzle: Master Chef Simulacijske igre xvd
Lader mig ikke spille min næste restaurant, før der kommer en ny opdatering.
Cooking Sizzle: Master Chef Simulacijske igre xvd
Som alle madlavnings 🔪 spil med undtagelse af cafeland. Dette spil passer på din pengepung i stedet for at lade dig få din egen følelse af forbedring af din historie, karakter og indsamlede genstande over tid. Der er en grund til, at det spil aldrig blev slettet af mig, og jeg gider ikke bruge penge. De tigger ikke og lader dig bygge. Andre spil bør følge trop. Hvad er meningen med at have flere afinstalleret end forskellige niveauer af betalende glade spillere. Anyway, mine to cents.
Sjovt spil elsker det
Jeg elsker dette spil så meget
Kan ikke stoppe med at spille.
Jeg har ikke slettet spillet, og jeg gemte mine fremskridt, men alligevel mistede jeg mine fremskridt og startede på niveau 1 på min 1. restaurant. Og en ting mere er, at jeg ikke kan trykke på Fortsæt-knappen, og annoncer er super irriterende på hvert niveau. Venligst løs mine disse 3 problemer.
Jeg prøvede igen, og det genstarter stadig bare sig selv, jeg vil ikke prøve igen, spillet kræver seriøs opmærksomhed
Dette meget spændende spil, men folk kom hurtigt
Det er virkelig sjovt, men opdateringen åbnede kun 2 restauranter mere, så nu venter jeg på, at flere åbner.
Space shooter - Galaxy attack እንቅስቃሴ ያለባቸው rhdk
For nylig installerede dette spil in vivo v15pro. Opgraderingsknappen virker ikke til køkkenartikler, og når du klikker på elementer, genkendes den ikke korrekt, det tager tid
Cooking Sizzle: Master Chef Simulátory gsy
Det er et godt spil at spille
Mens jeg spillede, frøs spillet, og det vil ikke komme igen, bare fortsæt med at gå rundt, som om det indlæses
Nnn
Godt. Jeg kan godt lide det, men det er svært at spille med sådan en lille mængde ædelstene, og du skal købe dem lige fra begyndelsen.
Næsten umuligt at gå videre til den næste restaurant uden at købe
Meget hurtigt spil. Holder fingeren beskæftiget hele tiden.
Dette meget gode spil, men kunden og hurtigt igang, er et problem, så jeg hader dette spil
Livet tager for lang tid at tælle ned p.s. Jeg nyder at spille, men jeg er nødt til at vente for længe for at få en ny chance for at spille om
Jeg elsker dette spil, men jeg kan ikke engang gå videre til niveau 2 med det samme. Jeg trykker på play spillet går tilbage, så jeg er nødt til at optage spillet for at genstarte fra niveau 1 igen og igen
Denne piggynank bs, hvor de opkræver yu for at få mønter, du tjener gennem spillet er, ja, ba. Ellers anstændigt madlavningsspil. De fleste er ens, medmindre virkelig dårlige
Ikke dårligt, jeg ville ønske, at der ikke var nogen tilføjelser
Jeg gav 4 stjerner tidligere i dag og en god anmeldelse for et fair spil. Nu har jeg spillet noget mere, jeg har nedgraderet til 3 stjerner, fordi det dybest set er et sjovt spil og mere retfærdigt end de fleste med annoncer udelukkende for at få hjælp, du har brug for, hvilket er en stor bonus, men den eneste måde at fortsætte fremskridt på er at blive ved med at gå over den samme bonusrunde fra den forrige butik for at kunne få nok penge til at købe de opgraderinger, du skal bruge for at komme videre. Jep, det er rimeligt, fordi det er muligt, men hvor er det bedøvende kedeligt!! Afinstalleret..
Jeg elsker at lave mad, så det giver mig ideer til nye opskrifter og hvordan jeg kan bevæge mig hurtigere i mit køkken. Jeg er Trini og Vinci. Og jeg bor i Grenada.
Forfærdeligt spil. Jeg tror ikke, jeg nåede forbi #7, før de ville have mig til at købe. Spild ikke din tid, de grådighedsbønder
Det er et vsry godt spil, men ret svært. Boosten er så dyre.
Smukke spil kan fylde stress
Jeg kan godt lide dit arbejde, og du kan kigge efter noget andet i dit arbejde på et tidspunkt, det ville være stoppet, så gør det rigtigt 😉
Appen blev ved med at gå ned, når den blev startet. Ret det venligst.
Jeg tror, at vi fra dette spil kan forbedre vores tålmodighed
Cooking Sizzle: Master Chef Simulátory tph