Post by conseisonivolk on Feb 6, 2022 6:41:34 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Home - Design Dreams ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Home - Design Dreams IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit häiritsevät rahaa ▞▞▞
▞▞▞ My Home - Design Dreams 2022 version ▞▞▞
Tämä peli on niin hidas ja siinä on liian paljon mainoksia, että minun on päivitettävä puhelimeni kaikki, mikä jäätyy
Olen nyt korkeammalla tasolla, mutta en voinut avata uusia huoneita,
Ihan kiva peli. 🙂
Miksi et lataa kodikasta keittiötä.. Teen taas, mutta se ei ole auki
Hauskaa luoda ja suunnitella omia asuinpaikkoja, ja myös lemmikki, suloinen
Oli todella hauskaa, kunnes sovellus alkoi jäätyä koko ajan. Se jäätyi kesken pelejä ja yrittäessään koristella. Se myös jäätyisi yrittämään palata sovellukseen lisäyksestä. Aivan liian turhauttavaa, piti poistaa.
Sovellus on viihdyttävä etenkin pelin ensimmäisessä osassa. Suunnittelut näyttävät todella hyviltä, kun pärjäät, peli kaatuu aina ja mainoksia tulee aina.
Tasot ovat liian vaikeita. Et voi edetä hyvin ilman, että maksat työkaluista voittaaksesi. Tarvitset lisää energiaa, koska se antaa sinulle vain 4, ja useimmat tasot kestävät 5-10 yritystä päihittää, ellet satu olemaan onnekas. Rakastan konseptia, aivan liian turhauttavaa pelatakseni niin paljon.
My Home - Design Dreams Diverse jmi
Muuten hyvä, mutta taso 60 ei vaan tulee pääsemään läpi😒.....
Tämä on hieno peli, mutta jotkut pelit ovat naurettavan vaikeita, ja huonekalut tulevat erittäin kalliiksi, jopa varhaisilla tasoilla. Nautin haasteesta, mutta se on välillä turhauttavaa. erittäin helppo käyttää paljon rahaa tähän peliin, mutta yritä välttää sitä. Kamalaa viimeisimmän päivityksen jälkeen... poistan. Se tuntuu taaperopeliltä....
Enemmän mainoksia kuin peliä! Pelaat tasoa. Mainokset. Ennen kuin pelaat tason. Mainokset. Se on niin sääli, koska se on se, muuten suhteellisen kunnollinen peli. En ole vielä poistanut sitä, mutta mainokset ovat yhä raivostuttavampia, joten se poistuu laitteeltani pian. Peli on hyvä, mutta ei tarpeeksi hyvä ylläpitämään kaikkia siinä olevia mainoksia (vaikka katkaisen Internet-yhteyden!)
My Home - Design Dreams Опуштене sqaq
Paras peli mitä olen pelannut
My Home - Design Dreams Thông thường yyu
Todella hauskaa ja muuttuu haastavammaksi, kun siirryt ylöspäin. Rakastan sitä, kuinka sinun täytyy läpäistä peli päästäksesi ylöspäin ja hankkiaksesi $/kolikoita ostaaksesi huonekaluja, jotta voit suunnitella tyylikkäimmät/kauniimmat sisustusvaihtoehdot. Ainoa syy, miksi en antanut 5 tähteä, on se, että yksi erillinen viikonloppuisin saatavilla oleva peli on todella turhauttavaa, koska pulmat ovat melko vaikeaa ja saat vain niin monta elämää. Jos käytetty ilman voittoa, sinun on odotettava 8 tuntia täydentääksesi lisää liikkeitä. Pitäisi olla 20 minuuttia kuin pääpelissä.
Siistiä. Olin todella innostunut pelistä, nyt olen perässä, koska tarpeeksi kolikoiden saaminen kestää ikuisuuden, ennen kuin sinulla on tarpeeksi ostaa huonekaluja. Haasteet kovenevat, huonekalut kallistuvat, mutta palkinnot eivät kasva. Aloitin alun perin suunnittelun, koska rakastan suunnittelupelejä, mutta se alkaa olla tylsää nyt, se on enemmän pulmapeli, jossa on suunnittelulisä. Teet enemmän karamellityyliä kuin mitään suunnittelua. Ostan tavaraa, he haluavat lisää, ei tapahdu.
Olen niin kyllästynyt Rosegal-mainokseen jokaisen näytön jälkeen! Joka 4. mainos sinun on suljettava peli päästäksesi eroon siitä! Jumissa tasolla 67 päiviä. Ei enää hauskaa, vain turhauttavaa. Jäätyy jatkuvasti. Tehty. Hei hei
Tämä sovellus on todella hyvä. Rakastan tätä peliä. Tämä peli on niin mielenkiintoinen ja kokemus sisustanut talomme.
Peli oli kunnossa, mutta siellä oli paljon mainoksia erittäin huonoja mainoksia. Ja kun pelasin peliä viikon kuluttua, se pysähtyi, joten minun piti poistaa ja asentaa se uudelleen, ja kaikki rahat ja niin edelleen oli mennyt
Sen viileä hauska peli, joka auttaa kuluttamaan aikaa
Mahtava peli, mutta vaikea päästä tasolle viimein, joten sain 4 ✨
Mountain Climb 4x4 : Offroad Car Drive रेसिंग bfmf
Ihan hyvä ja yksinkertainen peli. Tosin hyvin aika paljon Etusivu Scapea.
Peli vain muuttuu siniseksi alkamisen jälkeen
Olisin antanut 5 tähteä, mutta koska päivitit pelin, poistan sen kaikkien uusien lisäysten vuoksi. Ymmärrän, että se maksaa siitä, mutta joka kerta kun pelaan peliä, minun on katsottava lisäys, se on hieman liikaa. Ei ollut niin ennen päivitystä tai mitä ikinä teit. Olen todella nauttinut tästä pelistä tähän asti.
Rakastan sitä!!
Ei ole sen ajan tai rahan arvoinen, joka on viety siellä enemmän huolissaan saada sinut käyttämään rahaa poistettu ja ei suositella!
Siinä on paljon hauskoja asioita, joita suosittelen hankkimaan
Se on kiva peli.. niin rentouttavaa pelata😁
Aivan pahtava peli!😍
ihan hyvä mut mun mielestä tässä opastetaan liikaa
Pidin siitä aluksi, tasolle 100 asti. He lisäävät lisäyksiä jokaisen tason jälkeen. Pettymys lievästi sanottuna
Tuotteet ovat kalliita ja ne antavat pieniä kolikoita
Hauskaa ja hyvää aivoille, käsille ja silmille
kiva
夢想家居:裝飾我的小家 休閒 urf
Aluksi pidin tästä pelistä todella paljon. Olen koukussa tähän. Mutta myöhemmin, kun suoritat yli 200 tasoa, se vaikeutuu ja tarvitset enemmän kolikoita ostaaksesi koristeita. Vaikuttaa siltä, että vaikka kuinka yrität, et voi suorittaa tasoa ennen kuin kokeilet sitä 3-4 kertaa ja sitten yhtäkkiä se alkoi suorittaa omaansa. Nyt en nauti siitä. Itse asiassa se alkaa olla erittäin ärsyttävää. Asennuksen poisto siis.
Nautin siitä alussa. Olen pelannut pari kuukautta, mutta nyt se on turhauttavaa. Pelaan näitä pelejä vain viihteen vuoksi, enkä koskaan käytä rahaa niihin. Mutta jotkut tasot ovat niin naurettavan kovia, että ne eivät vain ole nautinnollisia... mutta tietysti, jos käytät rahaa, voit ohittaa ne. Lisäksi, kuten monet muut ihmiset, en pidä ajatuksesta, että minun täytyy käyttää rahaa/kolikoita huoneen viimeistelyyn, se on kauheaa. Pidän muita vastaavia pelejä oikeudenmukaisempana, joten poistan sen
My Home - Design Dreams Опуштене sqaq
En pidä tästä pelistä
jee 🍉🍉🍉
vähän ärsyttävä