Post by wyosandcripunca on Feb 6, 2022 18:32:42 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Comics Bob ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Comics Bob IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator ressource ▞▞▞
▞▞▞ Comics Bob 2022 version ▞▞▞
Til mange tilføjer.
Dette er et super spil, og spillet er meget flot....💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
Spillet er fantastisk. Jeg havde det sjovt med at spille dette spil. Gåderne og den komiske historie har lignende vibes med Henry Stickmin-spil, og jeg kan lide dem. Andre mennesker har klaget over upassende annoncer, men jeg har aldrig fået en, så jeg er okay. Jeg undrer mig bare over, hvorfor spillet var meget tungere, når internettet er tændt. Nå, indrømmet, at annoncerne var lidt lange og ret hyppige.
Vil du vide, hvorfor jeg giver dig 5 stjerner? 1. Dette spil er sjovt 2. Let at spille 3. Og et afslappende spil. Men vær sød at rette annoncerne. Der er for mange annoncer på hvert niveau. Så vær venlig at rette op på det. Hvis du ikke gør det, skifter jeg til 3-stjernet, indtil du fikser det. Og opdater det venligst. Mange tak!! (◍•ᴗ•◍)❤
Dammen Bordspellen lgpv
Dejligt spil men ikke børneleg stor mand og kvinde😇
Kun downloadet for at efterlade en anmeldelse. Dine annoncer er ulækre. At binde en elverpige og tvinge hendes tøj af er voldtægt. Synes du, at voldtægt er fedt? Ethvert spil, der opfordrer til voldtægt, bør smides ud af Google Play Butik.
Jeg gætter på de to stjerner, for ærligt talt, når du spiller det virkelig, når du kommer til slutningen, er det bare at læse sted ikke noget, du virkelig kan gøre, når det er slutningen, bortset fra Guidas
Langsomme animationer. Det kunne være sjovt, men jeg er for utålmodig til det
Spillet er godt, men hvorfor så mange annoncer? Annoncer dukker ofte op igen, hvilket bryder flowet og entusiasme ved at spille spillet.. Hvilket irriterer meget!
Okay, så spillet er sjovt, men historien er indtil videre uhyggelig: seriemorder og tyv besluttede, at den pige, han kan lide, ikke kan date en anden fyr, så han dræbte ham og friede til hende, hun blev kidnappet to gange, og fyr fandt en anden pige, de fandt ud af og han gjorde hende til slaver, piger kæmpede om ham, og da han blev KOed besluttede han sig for at Jessica Rabbit skulle finde på en anden pige, så han gik ud i rummet for at stjæle sig selv klon af Jessica... Det er så overseksualiseret og uhyggeligt, så jeg spiller for at se ham svigte...
Det er et fantastisk time pass-spil, men når alle niveauer er færdige, så start niveau 1, er det ikke godt. Du kan hurtigt opdatere på dette spil ASAP
Godt spil, men jeg er ikke ligefrem nydt det, fordi der er for mange tilføjelser 👆 og der er ingen pris og kun kørsel og muligheder
Denne app er virkelig kedelig og gerne - DER ER BØRN HER! alt, hvad de tilføjer, er så grimme som en kvinde uden sit tøj og idk hvad - men LIKE stop! Det er ikke med at lave den slags tilføjelser, at du kan få folk til at uploade denne ting
Crasher på samme sted og skal genindlæses hver gang annoncen for påklædningsspil vises. Forkælet af overdrevne reklamer.
Okay spillet er fint, men det eneste jeg ikke kan lide ved dette spil, at det har for mange tilføjelser, som efter at have fuldført opgaven fik du en annonce, der er så irriterende og spild tid, så hvis du kan overveje dette, så vil jeg give dette spil 5 stjerner
Comics Bob Älypelit jaat
Fantastisk spil! Men jeg giver 4 stjerner fordi: annoncer. Men hvis du slår yeun internet fra Der er ingen annoncer 2. Det er nogle gange lidt beskidt Tbh.
Ikke dårligt. Men prøv at rette dine annoncer (det er grimt).
Også annoncer er camping i hver mints og derfor lastning meget let
Lad være med at downloade, fuld af annoncer...Bliv ikke fuld... Spillet har ingen betydning... Fuldstændig annoncer og fulde annoncer...
Dejligt spil, flere opdateringer anbefaler dette spil
Meget flot og interlengent spil
Comics Bob પઝલ isn
Det er så godt, men tilføjelsen er så irriterende, men den er så fin👌👌👌👍👍👍👌👌👌👍👍👎
Spillene faktisk ret sjove, men jeg gav det kun fem stjerner, fordi det ikke er særlig sjovt, når du ikke vælger den rigtige
Spil ikke dette spil, hvis du ser annoncer på YouTube .... sker faktisk ikke i dette spil som annoncer ... på YouTube .... men dette spil er ok ....
Jeg står over for 3 problemer i dette spil. 1) En masse reklamer er der på et enkelt minut. 2) Det er ikke godt for børn, og vi bør ikke give dette spil til børnene, ellers vil børn, især små børn, se næsten nøgne kvinder i dette spil, hvilket er dårligt for dem. Derfor giver jeg den kun 2 stjerner. 3) Jeg synes, at du ikke skal opdatere den hver svaghed, vi kan ikke vente på nye niveauer. Du bør opdatere det med en masse niveauer én gang. Jeg beder dig om at præcisere disse fejl. Dette er min ærlige mening.
Dette er et sjovt spil, men der er kun så mange niveauer. Du får en 3'er, indtil du laver flere niveauer for det.
Det er et godt spil, men så mange annoncer, der er så mange annoncer, slet ikke annoncerne!!!
Jeg giver det kun 4 stjerner, fordi der kun er 68 niveauer, løs venligst dette problem, men spillet 🎮 er meget interessant og godt👍 😊😊☺☺😀
Godt
Spillet er godt, men antallet af annoncer vil aldrig lade dig spille fredeligt. For eksempel, hvis der er et spil slut, vil spillet i sig selv lade dig vælge at se en annonce og gemme Bob Men det er lige meget, om du vælger muligheden eller ej, vil en annonce helt sikkert afspilles.
har mange problemer med annoncer. hver gang når der kommer annonce, kan jeg ikke slukke den, jeg skal slukke for spillet og FOR MANGE ANNONCER og dårlig logik
Sødt spil. Ville ønske der var flere niveauer. Bliver ved med at sige, at der kommer nye niveauer i næste uge.... Men det siges det i de sidste tre uger.
Comics Bob معمایی twka
Det er ikke den type spil, du ønsker. Det er kedeligt. Download ikke dette.
Dette spil er det mest afskyelige og farlige spil i mit liv. Dette spil vil tvinge dig til at spille spillet ved at vise seksuelle ting i annoncen. Så vil alle de ting ikke være med i spillet, tværtimod vil der være dumme ting, som ikke har nogen betydning. Og hvis du vil spille dette spil, er der brug for en dum hjerne. Jeg spillede dette spil i 1:50 timer efter at have downloadet, så pludselig blev min telefon blackout og åbnede ikke i et stykke tid. Jeg var bange. Så en masse problemer, min telefon tændte.